Dance moms

Dance moms

sobota, 14 maja 2016

Streszczenie odcinka 19 + zdjęcia z zawodów

Witajcie! Jak Wam mija weekend? Mi cudownie! Tak ciepło na dworze... Dziś przychodzę do Was ze streszczeniem odcinka 19 czyli takiego odcinka z pogadankami Abby i mam dziewczynek. W czwartek będzie streszczenie odcinka z pogadankami dziewczyn. Będzie się działo... Zaczynajmy!
Kiedy już odcinek miał być nagrywany, Abby spóźniła się, ponieważ nie mogła znaleźć swojej ulubionej biżuterii... Nie mogła znaleźć też swojego.......... STANIKA! Jak można zgubić swój stanik... Ale w końcu Abby to Abby... Dla niej wszystko jest możliwe. Mamy i dziewczyny musiały czekać ponad 40 minut... Zobaczcie sami...
No cóż... Co jakieś 10 minut rozmowy z mamami były takie przerwy, które polegały na tym, że dziewczyny tańczyły jakieś układy, które do tej pory tańczyły w jakiś odcinkach. Tańczyły: Kendall i Maddie ,,Run baby, run", taniec grupowy ,,Well oiled mashine", Nia i Kalani ,,Isolation", Maddie ,,Lizie Borden" i taniec grupowy ,,Bittersweet charity". 
Producent Dance moms przygotował dla Melissy, Maddie i Mack filmik z ich przygodą w programie. To takie słodkie i wzruszające...
Melissa po tym filmiku dzieliła się tym czym była ta przygoda dla niej i potem inni mówili jej miłe słowa. Zobaczcie:


I na tym się skończyło... Nigdy nie zapomnę Maddie, Kenzie i Melissy... To takie smutne... Ale cóż... Show must go on...

A teraz te sześć ciekawostek, które jestem Wam winna: xd
1.Dziewczyny na swoich snapchatach opublikowały zdjęcia z zawodów. Oto one:
 Tu Abby karmi małego brata Kalani - Jetta. Czyż to nie słodkie?? (zdjęcie ze snapa Kalani)
Na tym zdjęciu dziewczyny czekają na rozdanie nagród a w tle leci piosenka Jojo - Boomerang. (Powiem o niej w następnym wpisie. Zdjęcie ze snapa Kiry, mamy Kalani).
Dziewczyny przy jedzeniu... Mniam... (Zdjęcie ze snapa Kendall)

2.7 maja w Ameryce był dzień mamy. Zobaczcie jak dziewczyny z ALDC go świętowały:
 (Zdjęcie ze snapa Chloe)
 (Zdjęcie ze snapa Kendall)
(Zdjęcie ze snapa Brynn) Śmieszny jest ten filtr ze snapchata xd

3. Brynn dostała szczeniaczka, rasy maltańczyk. Nazwała go Lucy
Czyż on nie jest słodki?? (zdjęcie ze snapa Brynn)

4. Nie wiem czy wiecie, ale większość obsady dance moms ma swoje kanały na YouTube. Nawet Abby! Oto one:
Mackenzie: Kenzie ma dwa kanały
 
5. Przedwczoraj Holly (mama nii) miała urodziny. Wszystkiego najlepszego Holly!
6. Właśnie dzisiaj dowiedziałam się o tym, że zaproponowano Maddie, aby była w jury w programie pt. ,,So you think you can dance". To właśnie mogło być przyczyną jej odejścia z Dance moms...Ale to ogromny sukces dla niej! Gratulujemy!
Mam nadzieję, że podobał Wam się ten post...
~Maddie




3 komentarze:

  1. Dance moms bez Mack to nie będzie to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym w 100%. Wczoraj zrobiłam sobie maraton wszystkich odcinków z 1 i 2 sezonu. Mack i Maddie były takie małe... Trudno uwierzyć w to, że odchodzą...
      ~Maddie

      Usuń
    2. Ja też zaczęłam znowu oglądać 1 sezon, ale obejrzałam na razie tylko 3 odcinki, bo nie miałam czasu na więcej

      Usuń