Dance moms

Dance moms

niedziela, 1 maja 2016

Streszczenie odcinka 16

Cześć! Jak Wam mija majówka? Mi na razie dobrze... Dziś chcę Wam streścić długo wyczekiwany post dotyczący odcinka 16. A więc nie przedłużajmy i zaczynajmy! :D

Piramida:
W tym odcinku Abby zadecydowała, że Jojo i Brynn dostaną solówki hip-hopowe, a Mack solówkę akrobatyczną, ale Mack też chciała solówkę hip-hopową. Abby była tak zła. Zobaczcie:
Ale w końcu się poddała i dała Kenzie hip-hopowe solo. Tańcem grupowym był taniec współczesnym.

Przed występami dziewczyn Abby weszła do szatni w wielkim stylu. xd Patrzcie:
Abby powiedziała, że jest tydzień hip-hopowy i weszła parodiując piosenkę Rihanny. Trzeba przyznać... to było trochę dziwaczne.... ale śmieszne! :D

Solówka Brynn:
Brynn zajęła czwarte miejsce. Według mnie fajnie zatańczyła, ale hip-hop to nie jest jej mocna strona...

Solówka Jojo:
Jojo zajęła trzecie miejsce. Dała czadu!

Solówka Mackenzie:
Mack zajęła pierwsze miejsce! Była świetna! Pokazała Abby i innym, że hip-hop to jej mocna strona.

Taniec grupowy:
Dziewczyny wypadły świetnie! Zajęły oczywiście pierwsze miejsce!

Teraz mam taką małą propozycje... Dotyczy ona wpisów na bloga. Otóż... Chciałam się zapytać czy chcecie nową serie na blogu. Będzie ona polegała na tym, że poza streszczeniami do odcinków mogę wstawiać różne zdjęcia i ciekawostki co się dzieje u dziewczyn z ALDC. Co Wy na to? Piszcie w komentarzu czy mam zrobić coś takiego.
~ Maddie


4 komentarze:

  1. A JA MAM LIFETIME ! Co do pytania to fajny pomysł z tymi ciekawostkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Kocham Mackenzie♥♥♥

    OdpowiedzUsuń