Dance moms

Dance moms

środa, 11 maja 2016

ALDC mini

Hejka! Tak jak obiecałam dziś będzie post ,,zapoznawczy" z teamem ALDC mini. Zaczynajmy!
Areana Lopez
Areana jest najstarsza w ALDC mini. (Pisałam w jednym komentarzu napisałam, że to Alexus jest najstarsza. Przepraszam... Moja pomyłka...) Ma ona 10 lat. Zaczęła tańczyć gdy miała 2 latka. Jej ulubionymi stylami tańca jest taniec liryczny, balet i taniec nowoczesny. Tu macie jedną z jej solówek:
W przyszłości chciałaby być choreografką. Jej ulubionym ruchem tanecznym jest piruet i wymach nogami. Jej ulubionym TV show jest program ,,So, you think you can dance?" czyli takie coś jak polskie ,,You can dance". Ari trenuje bardzo dużo... W ciągu tygodnia tańczy ok. 20 godzin... Jak już pewnie wiecie Areana ma brata, który jest niepełnosprawny... Smutne, ale prawdziwe... :(
Elliana Walmsley
Ellie do ALDC mini doszła całkiem niedawno, więc o niej będzie napisane najmniej... Elliana ma 8 lat. Jest bardzo dobra z akrobatyki. Tu jest jedna z jej solówek:
Jest bardzo wygimnastykowana.

Peyton Evans
Peyton jest najmłodsza z ALDC mini. Ma ona 7 lat. Najlepsza jest z akrobatyki. To jest jedna z jej solówek:
Czyż ona nie jest słodka??
Alexus Oladi
Alexus ma 8 lat. Zaczęła tańczy gdy miała 2 latka, a zaczęła uprawiać akrobatykę gdy miała 3 lata. Jej ulubionym stylem tańca jest jazz. Ma brata bliźniaka. W przyszłości chce być choreografką, podobnie jak Ari. To jedna z jej solówek:

Ja najbardziej lubię Alexus i Areane. A wy?
~Maddie







4 komentarze:

  1. Mam wrażenie, że w pierwszym sezonie starsze dziewczyny były lepsze od ALDC mini. Ogólnie uwielbiam jak małe tańczą akrobatyke, ale Alexus moim zdaniem tańczy najbardziej profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A i jeszcze jedno. Dziękuję za ten post

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będzie ten nowy post? Miał być dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń