Dance moms

Dance moms

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Streszczenie odcinka 14

Cześć! Co tam u Was?? U mnie świetnie. Dziś chcę Wam streścić odcinek 14. Zaczynajmy!

Piramida:
W tym odcinku wszystkie tańce były inspirowane Michaelem Jacksonem. Ja osobiście się bardzo z tego cieszę, ponieważ uwielbiam go i jego muzykę, ale wróćmy do odcinka... Dodatkowo w tym odcinku pojawił się pewien gość. Jest nim Sarah. Niektórzy z Was, którzy oglądali cały czwarty sezon być może wiedzą o jaką Sarah chodzi... Sarah była kiedyś w zespole ,,zastępczym" ALDC w czwartym sezonie, ponieważ Abby uznała, że zrobi taki właśnie zespół zastępczy i ten zespół, który wygra mistrzostwa krajowe ten tak jakby ,,wygrywa", czyli zostaje. Sarah jest bardzo uzdolniona. Tu macie jedną z jej solówek:
A więc Abby postanowiła dać duet Sarah i Brynn. Drugi duet postanowiła dać Maddie i Kendall, ale Maddie opuściła jedną próbę, ponieważ występowała na uroczystości 60-lecia Disney'a, więc Abby się lekko wkurzyła i zamiast duetu przekształciła to w solówkę. Kendall nie chciała tej solówki, a więc Abby dała ją Jojo. Trochę to skomplikowane... xd

Taniec grupowy:
Według mnie dziewczyny wyszły świetnie, ale niestety nie zajęły ŻADNEGO miejsca... :C Trochę szkoda...

Solówka Jojo:
To była solówka pt. ,,Bad girl" (Tlm.: Niegrzeczna dziewczyna). Niestety też nie zajęła żadnego miejsca...

Duet Sarah i Brynn:
Ten duet był pt. ,,Pop princess" (Tłm.: Księżniczki popu). Zajęły pierwsze miejsce.

Stwierdzając... To nie był zbyt dobry tydzień dla dziewczyn...
~Maddie

3 komentarze:

  1. Nie lubię Jojo. Abby była wściekła, że tak słabo poszło? Bardzo dziękuję, że prowadzisz tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście lubię Jojo, za jej energię... Abby była trochę zła, ale minęło jej to przez bardzo ważną sprawę (o której napiszę w następnym streszczeniu, które będzie na blogu już zaraz). To ja dziękuje za takie komentarze, które motywują mnie do dalszego działania. :D Cieszę się, że mam takich czytelników <3 :*
    ~Maddie

    OdpowiedzUsuń