Dance moms

Dance moms

poniedziałek, 14 marca 2016

Streszczenie odcinka 10 + Dance moms na gali KCA 2016

Hejka! No jednak wczoraj nie dałam rady napisać posta, ale mam nadzieje, że nie obrazicie się na mnie za jeden dzień opóźnienia xD No a więc zaczynajmy!

A więc tak... Piramidy nie było! Odcinek zaczął się bardzo nie typowo... Mamy nie zjawiły się na początku odcinka, ale dziewczyny były w studiu. Kalani i reszta dziewczyn postanowiły, że nie pojawią się na sali dopóki ich mamy się nie pojawią. Na sali razem z mamą pojawiła się tylko Brynn. Gianna (Asystentka Abby) zaczęła uczyć Brynn jej solówki. Zaraz potem pojawiły się mamy dziewczynek. Pojawiły się w nietypowym stylu... Zobaczcie sami:
Mamy postanowiły dać nauczkę Abby, więc spóźniły się do studia i  przyszły w piżamach celowo! Ciekawe czy Abby sobie weźmie to do serca czy też zignoruje... Wracając do znaczącej części tego odcinka... Solówkę dostały Brynn, Maddie i Kendall. Abby poszła w tym odcinku na całego... WSZYSTKIE tańce były inspirowane horrorami lub historiami (w stylu mrocznym) opartych na faktach.

Solówka Brynn:
Brynn zajęła drugie miejsce z tańcem pt. ,,Black Dahlia". Taniec ten był inspirowany postacią z opowiadania horrorowego.

Solówka Maddie:
Maddie zajęła pierwsze miejsce z tańcem pt. ,,Lizzie Borden". Ta postać również jest postacią z opowiadania horrorowego. Trochę niepokojący ten mroczny nastrój Abby... xD

Solówka Kendall:
Kendall zajęła drugie miejsce w tej samej kategorii co Maddie z tańcem pt. ,,Natalie Wood". Taniec jest o pewnej historii opartej na faktach.

Taniec grupowy:
Dziewczyny zajęły pierwsze miejsce.

Teraz trochę o gali KCA 2016 (Kids Choice Awards 2016), na której były dziewczyny z dance moms. Praktycznie wszystkie dziewczyny były oprócz Brynn. Dziewczyny były ubrane tak:
Kiedy oglądałam w niedziele KCA to kiedy były dziewczyny z dance moms to nie uwierzyłam... Tak się podekscytowałam, że nie mogłam się skupić na tym co one mówią xDD

Mam nadzieję, że post się Wam spodobał.
Maddie




3 komentarze: