Dance moms

Dance moms

poniedziałek, 22 lutego 2016

Steszczenie odcinka 7

Hej. Przepraszam Was, że nie było mnie prawie miesiąc. To był trudny moment mojego życia... Nauka, stres, pokazy taneczne, zawody, problemy zdrowotne i wyczerpujące zajęcia dodatkowe... Bardzo Was za to przepraszam... Mam nadzieję, że będę sumiennie wstawiać posty na bloga. No ale nic... Nie będę już nadrabiać tych 3 odcinków, ponieważ na to szkoda mi czasu. Po prostu pojadę dalej :D A więc zaczynajmy!

To jest kolejny odcinek (z nielicznych), w którym nie ma piramidy! xD No ale cóż... Abby się nie pojawiła, więc piramidy nie miał kto zrobić. Taniec, który dziewczyny zatańczył był pt. ,,Well-oilled mashine" (Tłm.: Dobrze naoliwione maszyny). W tym tygodniu mini zrobiły sobie przerwę. Solówki dostały Brynn i Kalani.

Mamy w trakcie zajęć postanowiły pogadać z dziewczynami na temat, że Abby ma iść do więzienia. Dziewczyny powiedziały, że są w szoku i, że jest im wszystko jedno byle by tańczyć, więc mamy postanowiły przenieść się tylko na ten tydzień do szkoły tanecznej Debby Allen Dance Studio.
Według mnie Debby jest o 100% lepsza od Abby, ale to tylko moje zdanie... Maddie przyjechała w ostatnim dniu do konkursu i musiała nauczyć się układu w jeden dzień, ale to dla niej pestka!

Układ grupowy:
Dziewczyny zajęły pierwsze miejsce. Stroje musiały wziąć od Kiry - mamy Kalani.

Solówka Kalani:
To solówka pt. ,,Arizona star" (Tłm.: gwiazda Arizony). Zajęła z tym układem pierwsze miejsce.

Solówka Brynn:
Brynn miałą solówkę pt. ,,Mystical Beauty" (Tłm.: Tajemnicza piękność). Brynn zajęła z tym układem także pierwsze miejsce.

Jeszcze raz Was przepraszam...
~Maddie


2 komentarze: