Dance moms

Dance moms

sobota, 23 stycznia 2016

Streszczenie odcinka 3

Hej! Co tam u Was? U mnie ciężko... Chociaż, że są ferie to i tak muszę ćwiczyć... Wczoraj ćwiczyłam aż 6 godzin... Dziś już tylko 2 godziny, ale jak na ferie to i tak dużo. Dziś przychodzę do Was z streszczeniem trzeciego odcinka Dance Moms. A więc zaczynajmy!

Piramida:

Solówki dostały Jojo i Kendall. Dziewczyny zatańczyły taniec grupowy w stylu hip hopowym. Tym razem tańca nie układała Abby, a układali go Rumer Noel i jej pomocnik. Abby nie układała układu, ponieważ była zajęta treningiem z jej zespołem mini. ZESPÓŁ MINI!? Tak, Już tłumaczę... Abby uświadomiła sobie, że dziewczyny są już w wieku od 11 do 16 lat, więc postanowiła, że urządzi casting do nowego zespołu ALDC mini. Na tych zawodach mini jeszcze nie występowało.

To solówka Jojo:
Jojo miała hip hopową solówkę pt. ,, I'll show you the dark side" (tłm.:Pokarzę Wam ciemną stronę). Jojo zajęła 2 miejsce w kategorii Pre-Teen (czyli kategoria od 11 do 12 lat). Poza tym Jojo miała świetny, ale trochę przerażający makeup.

Solówka Kendall:
Kendall zajęła 1 miejsce w kategorii Teen (czyli od 13 do 16 lat) z solówką w stylu sassy jazz, pt. ,,All eyes on me" (tłm.: Wszystkie oczy na mnie.)

Taniec grupowy:
Dziewczyny zajęły 1 miejsce w kategorii Teen (od 13 do 16 lat). Choć był to taniec hip hopowy (ponieważ prawie zawsze mają taniec liryczny lub nowoczesny) to dziewczyny dały czadu. Zespołowi ALDC towarzyszyło 3 chłopaków. W tym tańcu nadal nie ma Maddie (wciąż pracuje z Sią nad filmem).

Mam nadzieję, że podobają się Wam moje wpisy...
~ Maddie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz