Dance moms

Dance moms

czwartek, 5 listopada 2015

Maddie i Mackenzie Ziegler

Hejka! Jak Wam mija dzień? Mi kiepsko... No ale mniejsza z tym... Dziś chcę Wam opisać Maddie i Mackenzie Ziegler.
Maddie Ziegler
 
Maddie Ziegler (13 l.) jest jedną z najlepszych tancerek świata. Jest ulubienicą Abby Lee Miller (Patrz poprzedni post). Styl tańca, którym jest najlepsza to taniec liryczny. Występowała w teledyskach Sii np. ,,Chandelier", ,,Elastic Heart" i ,,Big girls cry". Tak! To właśnie ta ,,mała", utalentowana dziewczynka. Maddie nie słynie tylko z tańca... Przede wszystkim jest ona świetną aktorką, a zresztą to widać w każdym tańcu, który tańczy. Występowała ona w jedynym odcinku ,,Austin i Ally", w jednym odcinku serialu ,,Słodkie kłamstewka" i w jednym odcinku serialu ,,Jej wysokość Afrodyta". Maddie jest moją ulubienicą... <3
Oto kilka solówek Maddie:
 
 
 
Najlepszą przyjaciółką Maddie jest Kendall (O której będzie następny post).
 
Maddie w pierwszym sezonie:
W drugim:
 

W trzecim:
 
W czwartym:
 
Mackenzie Ziegler
 
 
Mackenzie Ziegler (11 l.) jej siostrą jest Maddie Ziegler. Jej ksywka to Mack Z. Styl tańca, w którym jest najlepsza to akrobatyka. Poza tańcem jej pasja to śpiew. Ułożyła nawet kilka piosenek... Oto one:
Ślicznie śpiewa... <3 Kocham jej śpiew... :D
To Mackenzie w pierwszym sezonie:
W drugim:
W trzecim:
 
W czwartym:
 
Mackenzie często jest porównywana przez Abby do Maddie, ale ona na to mówi : ,,Nie jestem Maddie, jestem tylko Mackenzie!"
Oto kilka solówek Mack Z:

 
Melissa Ziegler
 
Melissa Ziegler jest mamą tych dwóch cudownych dziewczyn.
 
 
Mam nadzieję, że dzisiejszy post Wam się spodobał.
~Maddie






2 komentarze:

  1. Uwielbiam Maddie! <3 Ona jest taka super... Zrób ranking członkiń ALDC plss!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście wolę Chloe, albo Kalani.

    OdpowiedzUsuń